Priser

Alle priser er oppgitt inklusive merverdiavgift (mva) og eksklusiv frakt, med mindre annet er nevnt.

Betaling

Betaling behandles av Klarna Norge AB og Dibs.

Kortbetaling

Ved kortbetaling trekkes kjøpesummen samme dag som bestillingen blir utført.
Det er mulig å betale med VISA og / eller MasterCard. Totalbeløpet for bestillingen oppdateres i kassen når du har valgt ønsket betalingsmetode.

  • Klarna Faktura med 14 dagers betalingsfrist 
    Velger du å betale med faktura mottar du denne på e-post når pakken sendes fra oss. Faktura forfaller etter 14 dager.
  • Klarna Delbetaling eller konto 
    Ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til e-post adressen som er registrert ved bestillingen.
  • Man må være fylt 18 år for å handle med Klarna faktura/delbetaling.
    Frakt og levering

    Vi tilbyr følgende frakt alternativer:

    • Standard brevpost 5-8 dager (uten sporing), Posten Norge, kr 29,- (inkl. mva). Gjelder kun varer med verdi under kr 99,-.
    • Pakke i postkassen 5-14 dager (med sporing), MyPack Home Small PostNord, kr 49,- (inkl. mva).
    • Pakke levert til nærmeste hentested 5-14 dager (med sporing), MyPack Collect PostNord, kr 89,- (inkl. mva).

    Ordrene sendes fra oss innen 1 - 2 virkedager. Frakttiden kommer i tillegg. Normal leveringstid på pakken er 5 - 14 virkedager. Vi kan dessverre ikke garantere leveringstiden for våre transportører.

    Hvis vi ikke leverer varen(e) innen avtalt tid, har du rett til å heve kjøpet uten kostnad innen 14 dager. Dersom kjøpet heves, tilbakebetaler vi kjøpsbeløpet (inkl. frakt) innen 14 dager fra vi mottar din henvendelse. Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 89 62 45 eller e-post bankingservices247@evry.com.

    Retur og refusjon

    Ved bruk av vår returseddel tilkommer kr 69,- i frakt. Returfrakt faktureres ikke ved bytte og reklamasjoner innen angrefristen.

    Loven sier at: "Returkostnadene bæres av forbrukeren" (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Hvis det derimot er en reklamasjon (feil på varen) dekker vi selvsagt returkostnadene. Ta kontakt med vårt kundesenter og vi vil kunne sende deg en returseddel.

    Hvordan returnere?

    Bytte

    Velger du å bytte varen til en annen størrelse eller farge kan vi gjøre dette enkelt. Bytte av størrelse eller farge gjør vi til samme pris som opprinnelig bestilling slik at det ikke blir noe nytt betalingsdokument. Dersom du har bestilt med faktura fra Klarna ber vi deg om å betale den fakturaen du allerede har mottatt da ingen ny vil bli utstedt. Vi kan ikke bytte mot mellomlegg, så dersom du ønsker en dyrere vare ber vi deg bestille denne og vi vil refundere din retur. Om ønsket størrelse ikke er tilgjengelig blir du refundert for varen om ikke annet er spesifisert i kommentarfeltet på returlappen.

    RETUR - SLIK GJØR DU
    1. Fyll ut angreskjema og oppgi begrunnelse for returen. Angrerettskjema finner du her
    2. Legg angrerettskjema sammen med det du skal returnere. Gjenbruk gjerne emballasjen du mottok fra oss eller benytt annen tett forpakning.
    3. Skriv ut returseddelen og fest den utenpå pakken. Returseddelen lastes ned her
    4. Benytt returkoden: cloudpay (små bokstaver)
    5. Lever pakken til nærmeste PostNord utleveringssted (IKKE Posten Norge). Vi belaster deg for returgebyret på kr 69,- når vi mottar pakken fra deg. Dette gjelder ikke ved reklamasjoner og bytter.
    6. Oversikt over nærmeste PostNord utleveringssted finner du her

    Har du ikke printer kan du kontakte oss på telefon 21 89 62 45 eller e-post: bankingservices247@evry.com slik at vi kan sende deg en returseddel.

    Når vi har behandlet din retur vil Klarna / Dibs oppdatere fakturaen eller tilbakebetalingen. 

    Følger du denne veiledningen får du GRATIS bytte. 

    Angrefrist

    Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).

    Angrerettloven

    I følge angrerettloven har du noen plikter og oppgaver. Vi ønsker at denne prosessen skal være så enkelt som mulig for alle parter innenfor lovens bestemmelser, derfor finner du viktige utdrag fra angrerettloven nedenfor:

    • Forbrukeren har rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å gi melding til selgeren innen 14 dager etter at varen er mottatt. (jf. Angrerettloven § 11)
    • Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet. (jf Angrerettloven § 6, punkt e) 
    • Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side. (jf. Angrerettloven § 12 punkt a) 
    • Angreretten kan ikke gjøres gjeldende for varer der forbrukeren har brutt forseglingen. Dette gjelder varer som er forseglet. 
    • Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). 
    Om EVRY Card Services AS

    EVRY Card Services AS er Norges største leverandør av plastkort og relaterte produkter og tjenester. Selskapet er lokalisert i Mo i Rana og leverer kort og kortrelaterte tjenester fra et av Europas mest moderne kortproduksjonsanlegg. EVRY Card Services er eid av EVRY AS, Norges største IT - selskap med ca. 10.000 ansatte og en årlig omsetning på MNOK 13 (2018). 

    Om nettstedet https://evrywear.no

    Nettstedet evrywear.no eies og drives av EVRY Card Services AS (EVRY), org.nr: 981 931 114, Stigerplatåveien 21, 8626 Mo i Rana. Formålet med nettstedet er å gi kunder mulighet til å se og kjøpe EVRY’s produkter.