Hvordan returnere?

Hos oss har du alltid åpent kjøp og gratis retur innen 14 dager. Husk at alle merkelapper og originalemballasje skal sitte på når du sender tilbake den ubrukte varen. Følger du stegene under får du GRATIS retur.

Retur og refusjon

Ved bruk av vår returkode tilkommer kr 69,- i frakt. Returfrakt faktureres ikke ved bytte og reklamasjoner innen angrefristen.

Loven sier at: "Returkostnadene bæres av forbrukeren" (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Hvis det derimot er en reklamasjon (feil på varen) dekker vi selvsagt returkostnadene. Ta kontakt med vårt kundesenter og vi vil kunne sende deg en returseddel.

Bytte

Velger du å bytte varen til en annen størrelse eller farge kan vi gjøre dette enkelt. Bytte av størrelse eller farge gjør vi til samme pris som opprinnelig bestilling slik at det ikke blir noe nytt betalingsdokument. Dersom du har bestilt med faktura fra Klarna ber vi deg om å betale den fakturaen du allerede har mottatt da ingen ny vil bli utstedt. 

Vi kan ikke bytte mot mellomlegg, så dersom du ønsker en dyrere vare ber vi deg bestille denne og vi vil refundere din retur. Om ønsket størrelse ikke er tilgjengelig blir du refundert for varen om ikke annet er spesifisert i kommentarfeltet på returlappen. Gjeldende sortiment finner du på våre nettsider.

Retur
  1. Fyll ut angreskjema og oppgi begrunnelse for returen. Angrerettskjema finner du her
  2. Legg angrerettskjema sammen med det du skal returnere. Gjenbruk gjerne emballasjen du mottok fra oss eller benytt annen tett forpakning.
  3. Skriv ut returseddelen og fest den utenpå pakken. Returseddelen lastes ned her
  4. Benytt returkoden: evrywear (små bokstaver)
  5. Lever pakken til nærmeste PostNord utleveringssted (IKKE Posten Norge). Vi belaster deg for returgebyret på kr 69,- når vi mottar pakken fra deg. Dette gjelder ikke ved reklamasjoner og bytter.
  6. Oversikt over nærmeste PostNord utleveringssted finner du her

Har du ikke printer kan du kontakte oss på telefon 21 89 62 45 e-post: bankingservices247@evry.com slik at vi kan sende deg en returseddel.

Når vi har behandlet din retur vil Klarna oppdatere fakturaen eller tilbakebetalingen. 

Feilsending

Dersom vi har sendt deg feil vare må du ta kontakt så snart som mulig slik at vi får sendt deg riktig vare. Feilsendte varer returneres på samme måte som en vanlig retur og merkes som feilsending på angreskjema. 

Reklamasjon

Har du vært så uheldig å mottatt en vare med skade ber vi deg ta kontakt på e-post med bilde og utfyllende beskrivelse av skaden innen rimelig tid etter skaden er oppdaget, senest to måneder etter skaden har oppstått.

Reklamasjon av varen blir løst i samarbeid med leverandøren må derfor returneres. For å motta refusjon er det viktig at varen sendes i retur slik at vi raskt får sendt deg ny vare/tilbakebetalt beløpet. Reklamasjon må senest skje to år etter at forbruker overtok varen.

Angrerett

Du har rett til å gå fra denne avtalen innen 14 dager uten å oppgi noen grunn for dette. Angrefristen utløper 14 dager etter du får varene i fysisk besittelse. For at angreretten skal være gjeldene må varen være ubrukt og i original emballasje. 

For spørsmål kontakt vårt kundesenter på telefon 21 89 62 45 e-post: bankingservices247@evry.com